- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


onsdag 24 oktober 2012

Jag har testat Shopello!




När det gäller möbler och inredningsdetaljer tänker jag oftast:


Jag har inte allt. Men det jag har är jag väldigt förtjust i/nöjd med.

Det gäller som sagt var i de flesta fall, men inte när det kommer till vår soffa i salen. För tillfället står den i dotterns rum och istället har vi bara två fåtöljer som börjar bli rätt slitna.


Jag har fått möjlighet att testa en ny sökmotor på internet som heter Shopello.se, och passade då på att testa den för att leta efter soffan jag skulle göra nästan allt för att kunna köpa två stycken av. Och en fåtölj, eller två. Och en fotpall därtill. Eller två…


Jag hittade snabbt vad jag sökte med hjälp av deras sökmotor.
Den är bra. Jag kan lista tre saker direkt:

  1. Man behöver inte  klicka för att byta sida. Det räcker med att låta markören vila på ”VISA FLER RESULTAT” längst ner på sidan.
  2. Och så gillade jag att det också finns en knapp längst ner på sidan som  tar mig direkt tillbaka längst upp utan att jag behöver scrolla.
  3. En tredje sak som också underlättar, är att man delat in sökningarna i olika kategorier som man kan använda om man vill. Är man intresserad av möbler behöver man bara klicka på den kategorin under Hem & Inredning.. 

Små detaljer som verkligen underlättar när man surfar runt.

Och förresten - Vill ni veta vilken soffa jag trånar efter kan ni klicka här.

Kram Sussie

1 kommentar:

Mitt Egnahem sa...

DEN soffan är snygg... Har lagt upp lite bilder från ditt vackra stall, och lite tankar från din Feng Shui dag. TACK för senast, fick mkt inspiration! Och lite kraft, faktiskt, från "Super-Krafts-Sussie!:) KRAM från Mitt Egnahem