- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


söndag 5 januari 2014

Årets tema 2014

Sköna , lata, lediga dagar är snart vardag igen. I år känns det som att jag varit ledig i en evighet. Jag har haft tid att summera mitt företagsår och tid att blicka framåt och planera program och evenemang inför 2014.
Lite nytt blir det och en hel del man känner igen sig i också.
Jag brukar ju alltid ha ett tema på bloggen under januari/februari. Det kommer jag att ha i år också. Jag har funderat jättemycket på vilket tema jag ska skriva om. Det är inte så lätt. Kommer ni ihåg de här?

FÖRÄNDRING     HUSMORSTIPS     MILJÖ     UT OCH GÅ     ELDSJÄLAR


Årets tema kommer att vara:



Det finns många som är intresserade av företagande bland er som läser: Hur började det? Hur kom det sig att just du blev företagare? Hur funkar det egentligen? Hur ser en vanlig arbetsvecka ut för dig? Vad gör du mest?

Vanliga frågor som det kanske kan vara kul att veta svaret på. Under tisdagar under januari/februari kommer ni att få följa med mig "bakom kulisserna" som företagare. Om någon annan bloggare vill hänga på är det bara att göra det.

Du kanske inte ens har ett företag än men funderar på att starta ett. Häng på vettja! Det man vågar säga högt blir lättare verklighet.

Om ni berättar i kommentarsfältet att ni deltar så länkar jag till er blogg så att fler läsare hittar er.
Jag startar tisdagen den 7 januari men det är fritt att börja senare också.

Hoppas ni kommer att tycka om temat:

Kram Sussie

3 kommentarer:

Cat sa...

Eftersom jag precis satt ner fötterna i startblocken, men ännu inte tryck på startknappen. Ser jag med glädje fram mot lite extra hjälp och knuff på vägen.
Ha de gott. Catarina

Smultron på ett strå sa...

Spännande! Jag skulle vilja ha eget företag nån gång, men kanske som något "vid sidan om" mitt vanliga jobb. Följer gärna dej bakom kulisserna! //kram maria

Hanna sa...

Ha en fin start på den nya veckan
Hanna