- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


tisdag 4 november 2014

Fars Dag snart

För några år sedan skulle jag inhandla ett stycke farsdags-present till maken. Han hade önskat sig en morgonrock och en morgonrock skulle han få.

Expediten:
- Kan jag hjälpa dig med något?
Jag:
-Jo, jag tänkte köpa en morgonrock i Fars Dags-present. Har ni några riktigt gossiga?
Expediten:
- Nej, tyvärr... men när du ändå är här så måste jag passa på att visa dig vilka fina kläder vi har fått in till dam.

En timme senare lämnar jag affären med två stora påsar innehållande:

  • Ett par nya jeans
  • En ny tunika
  • Två nya linnen
  • Ett armband
  • Ett halsband
  • En tröja
Någon morgonrock fick jag inte tag i. Fast det är väl som de säger:

Är mamma glad är hela familjen glad!

Finfina Fars Dags-tips hittar ni hos Heminredningskungen (en heminredningssida som är en samlingsportal för produkter inom heminredning). 

Jag skulle absolut vilja att Raymond önskar sig något av detta... hrm...ja! Just precis!



Kram Sussie




Inga kommentarer: