- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


söndag 21 december 2014

Fjärde ~ ADVENT ~


Så roligt att så många tyckte om min keramiklucia! För de som undrar vem keramikern är kommer här en länk till  Vallis Keramik.

I köket står julkartongerna framtagna. Tomtar, kransar, ljusstakar väntar på att få komma upp ur lådan för att invadera vårt hus. Men vet ni, jag pyntar allt mindre och mindre för varje år med sådant där. Inte ens juldukarna kan känna sig säkra på att få komma fram. Istället pyntar jag med granris och röda äpplen, mossa och blommor.

Veckan som kommer är jag helledig. Jag älskar att pynta, lite men vackert, och städa mycket och rejält. Fel julpynt på rätt ställe skaver lika mycket som rätt julpynt på fel ställe.

Någon som känner igen sig?

Kram Sussie


1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefint!
En fråga, vad använder du för att göra luckorna till kakelugnen så glänsande?
God jul!
/Sylvia